کارخانه

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

کارخانه...
ما را در سایت کارخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar questionn97 بازدید : 147 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 14:04

متاورس چيست؟ آشنايي با دنياي متاورس؛ انقلاب تکنولوژي

متاورس چيست ؟ سوالي که اين روزها ذهن همگان را درگير کرده است.

متاورس يک محيط مجازي آنلاين است. اين دنياي موازي مجازي، طيف وسيعي از عملکردها را نيز در خود جاي داده است.

اين دنياي مجازي از طريق هدست واقعيت مجازي، عينک‌هاي واقعيت افزوده و کنسول‌هاي بازي قابل دسترس است.

ايده متاورس

ايده متاورس براي اولين بار توسط نيل استيونسن نويسنده رمان Snow Crash در سال 1992 مطرح شد. در اين رمان متاورس يک فضاي مجازي و اينترنتي را در خود جاي داده است.

براي پاسخ به سوال متاورس چيست مي‌توان از تعريف فيسبوک کمک گرفت.

طبق گفته فيسبوک: متاورس دنيايي است که در آن مي‌توانيد با افراد ديگر که نمونه‌هاي مجازي آن‌ها هم در اين دنيا وجود دارد؛ تعامل داشته باشيد و زندگي کنيد.

متاورس چيست؟

s7_c1hz.jpg

 

دنياي متاورس ترکيبي از فناوري‌هاي واقعيت مجازي و واقعيت افزوده و اينترنت است.

بسياري از افراد تصور مي‌کنند متاورس شبيه مواردي است که در داستان‌هاي علمي تخيلي است. در حال حاضر هيچ کس به طور دقيق نمي‌داند که دنياي Metaverse به چه شکل خواهد بود. اما بسياري از ويژگي‌هاي اصلي آن مشخص شده است. متاورس دنيايي فيزيکي و مجازي را در بر مي‌گيرد. همچنين بر يک اقتصاد کاملا کارآمد نيز متمرکز است.

اين فناوري اين امکان را براي کاربران فراهم مي‌کند که با سهولت نسبي در مکان‌هاي مختلف آن حرکت کنند. همچنين از کالاهاي خريداري شده و آواتارهاي خود نگهداري کنند. در دنياي متاورس کاربران قادر خواهند بود با هزاران نفر ديگر، به صورت همزمان از مکاني به مکان ديگر بروند. همچنين در ادامه مي‌توانيم براي درک بهتر به بازي‌هايي مانند سيمز و سکند لايف اشاره کنيم. در اين بازي‌ها شما يک شخصيت مجازي را مي‌سازيد و کارهاي آن را کنترل مي‌کنيد. حال تفاوت اين بازي‌ها با دنياي متاورس اين است که شما يک شخصيت مجازي را نمي‌سازيد بلکه خودتان به اين دنيا ورود مي‌کنيد و يک آواتار از شما وارد اين دنيا مي‌شود.

هرکاري که در اين دنيا انجام دهيد ديگر يک کاراکتر کد نويسي شده نيست، خود شما به کمک يک هدست و عينک وارد اين دنياي مجازي خواهيد شد. در دنياي موازي مجازي تقريبا هرکاري که در دنياي واقعي انجام مي‌دهيد؛ مي‌توانيد انجام دهيد.همچنين مي‌توانيد بسياري از کارهايي که در واقعيت امکان انجام آن را نداريد؛ در دنياي متاورس بدون محدوديت انجام دهيد. به عنوان مثال مي‌توانيد ظاهر خود را به شکل مورد علاقه خودتان طراحي کنيد.

حتي مي‌توانيد با طراحي و ساز و کارهاي اعمال شده در متاروس کار کنيد و کسب درآمد کنيد. در اين دنيا مي‌توان زندگي رويايي که در واقعيت به آن نرسيديد را آن‌جا تجربه کنيد.

اهميت متاورس

حتي اگر دنياي متاورس نتواند به آينده‌اي که در سر دارد، دست يابد؛ مي‌تواند نحوه تعامل ما با دنياي ديجيتال را تحت تاثير قرار دهد. يک تجربه مجازي جمعي مي‌تواند فرصت‌هاي جديدي را براي توليدکنندگان محتوا، گيمرها و هنرمندان ايجاد کرد.

دنياي Metaverse مي‌تواند به يک صنعت تريليون دلاري تبديل شود. همچنين مي‌تواند محلي براي سرگرمي، تجارت و حتي محل کار باشد. اين فناوري به عنوان توسعه‌اي از اينترنت توصيف نمي‌شود؛ بلکه جايگزيني براي آن است که با استفاده از فناوري بلاک چين و برنامه‌هاي غيرمتمرکز ساخته مي‌شود.

مشکلات متاورس

اين دنيا براي واقعيت زيادي خوب است.

مشکلات متاورس چيست؟ اولين مشکل اين است که تعاملات انساني کم مي‌شود و مانند  فيلم ماتريکس نمي‌توانيم انسان‌ها را از شخصيت‌هاي کامپيوتري  تشخيص دهيم.

مشکل بعدي عدم وجود قوانين است. قرار است که يک دنياي مجازي ساخته شود که تمامي قوانين از نو نوشته شود. مهم‌تر از همه توجه به اين موضوع است که چه شرکت‌هايي با چه اهدافي در اين دنياي موازي مجازي قصد سرمايه‌گذاري دارند. متاورس پروژه‌اي نيست که يک شرکت بتواند به تنهايي آن را عملي کند. زماني که متوجه اين موضوع مي‌شويم که فيسبوک روي چنين ايده‌اي سرمايه گذاري کرده است؛ اين سوال پيش مي‌آيد که چه تضميني وجود دارد که با تبليغات بي‌شمار در اين دنيا مواجه نشويم.

متاورس هنوز يک ايده است و کلي سوال بي‌جواب دارد.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFTعلاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم همچنين از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

کارخانه...
ما را در سایت کارخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar questionn97 بازدید : 158 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:19

بهبود امنيت شهر با دوربين هاي نظارتي

اغلب ما در دنياي مدرن و بي ثبات امروزي، دوست داريم محله ي خود را به مکاني امن تبديل نماييم. محله جايي است که ما بزرگترين سرمايه خود، يعني خانه هايمان را در آن بنا نهاده ايم. محله، در واقع جايي است که کودکان ما در آن بازي و رشد مي کنند، به مدرسه مي روند و آخر هفته را با دوستانشان به تفريح مي گذرانند. حتي ممکن است محل کار خود ما نيز در محله واقع شده باشد.

اين موارد، مربوط به شهر ما نيز هست که باعث مي شود در آن احساس امنيت کنيم. دوربين هاي امنيتي براي ايمن سازي محله ضروري بوده و باعث انجام اقدامات احتياطي و پيشگيرانه ي بيشتري مي گردد.

 

ضرورت استفاده از سيستم­هاي نظارت تصويري

ميزان جرم و جنايت در هر شهر يا کشوري حکايت از يک داستان ترسناک دارد و اکنون بيش از هر زمان ديگري ، لازم است که نه تنها امنيت دارايي هاي موجود در محله ، بلکه امنيت خانواده هاي تان را نيز با دوربين هاي مداربسته تعبيه شده در محله تامين نماييد.

جلوگيري از وقوع جرايم احتمالي

دلايل متعددي وجود دارد که ضرورت استفاده از سيستم­هاي نظارت تصويري را براي ساکنان يک محله تبيين مي­نمايد. اولين مورد اين است که بتوان از وقوع جرايم احتمالي جلوگيري کرد. در صورت وقوع جرم ، در دسترس بودن فيلم هاي ويدئويي، منبع بسيار قوي براي شناسايي مجرمان بوده و احتمال دستگيري مضنونين و مجرمين را بسيار افزايش مي دهد. اين دوربين ها نه تنها منجر به جلوگيري از وقوع جرم و تخلف در خيابان ها مي شوند، بلکه همچنين جامعه و محله را به منزله ي يک منطقه ي پرواز ممنوع براي مجرمان جلوه مي دهد.

اين دوربين ها نه تنها منجر به جلوگيري از وقوع جرم و تخلف در خيابان ها مي شوند، بلکه همچنين جامعه و محله را به منزله ي يک منطقه ي پرواز ممنوع براي مجرمان جلوه مي دهد.

قابليت بازدارندگي از ارتکاب به جرم

 

 

حتما بخوانيد: قيمت دوربين مداربسته 

 

دليل ديگر براي استفاده از يک سيستم مداربسته، قابليت بازدارندگي آن براي مجرمان است. اين امر خصوصاً در روزهاي تعطيل بيشتر صدق مي­نمايد. وجود يک سيستم نظارت تصويري با کيفيت، يک عامل بازدارنده ي قوي براي مجرمان در برابر تخريب يا سرقت اموال مي­باشد. با اين حال، استفاده از مجموعه دوربين هاي ماکت و ساختگي براي تظاهر به وجود سيستم امنيتي، توصيه نمي شود. بسياري از سارقين و متخلفين مطمئناً از تفاوت سيستم هاي اصلي و ساختگي آگاه بوده و در اولين فرصت اقدام به سرقت و ارتکاب جرم خواهند نمود. در صورت استفاده از چنين سيستم­هايي و پس از ارتکاب جرم، هيچگونه مدرکي براي اثبات ادعاي خود نخواهيد داشت. به همين دليل دوربين هاي مداربسته واقعي مستقر در محله، تنها راه و روش موثر براي دستيابي به يک راه حل نظارت مطلوب مي­باشند.

مشاهده تصاوير از راه دور

اگرچه پيشگيري از وقوع جرم در جامعه بسيار مطلوب به نظر مي رسد، اما يک سيستم امنيتي همچنين مي تواند در هنگام وقوع جرايم در مسيرهاي آنها به طور ناگهاني و به هر دليلي از کار بيفتد. ما در شرکت ايمن تصوير امرتات، با عرضه سيستم­هايي که به شما امکان مي دهند تا تصاوير دوربين­هاي خود را از راه دور و به طور همزمان مشاهده نماييد.خيال شما را از اين بابت راحت مي­نماييم. يکي از روش هاي بسيار عالي و توصيه شده براي ايمن نگه داشتن اموال و دارايي ها، تنظيم هشدارهاي تشخيص حرکت است. با اين کار مي توانيد حرکت را روي همه کانال هاي سيستم يا دوربين هاي خاص کنترل نماييد. همچنين مي توانيد هشدارهاي ايميل را فعال نموده تا هميشه و به طور دقيق بدانيد که چه کسي مقابل درب منزل است. حتي سيستم هايي نيز ارائه شده است که مي توانند شما را قادر به صحبت از طريق بلندگوهاي خارجي نمايند.

اگر وقت و نيروي انساني لازم براي نظارت بر دوربين هاي مداربسته محله خود را نداريد ، برخي سيستم هاي نظارت تصويري وجود دارند که مي توانند اين کار را براي شما انجام دهند. اين سيستم هاي نظارتي و امنيتي، به متخصصان امنيتي مجوز مي­دهند. که از راه دور و بصورت شبانه روزي اموال شما را کنترل نمايند. آنها به طور همزمان با نيروي انتظامي محلي در ارتباط هستند تا هرگونه فعاليت مشکوک را بررسي کرده و وقوع جرائم را متوقف نمايند.

محصولات امنيتي

امروزه صدها محصول امنيتي توليد شده اند که به شما امکان مي دهد يک راه حل کامل امنيتي براي محله ي خود تهيه نماييد. اين محصولات شامل انواع دوربين هاي سبک در طيف گسترده اي از گزينه هاي مگاپيکسلي مي باشد. اين دوربين ها مجهز به ضبط کننده هاي آنالوگ يا HD (DVR) و هم ضبط کننده ويديويي تحت شبکه (NVR) مي باشند. DVR ها و NVR هاي موجود هر دو در اندازه هاي ? ، ? ، ?? ، ?? ، ?? و ??? کانال عرضه مي شوند. همچنين تمام لوازم جانبي که ممکن است به آن نياز داشته باشيد مانند هارد ديسک ، بالون و جعبه محافظ، همراه با خود دوربين ها به فروش مي رسند.

بيشتر بخوانيم: dvr دوربين مداربسته    nvr دوربين مداربسته   کابل شبکه

اولين و مهمترين دليلي که ايمن تصوير امرتات بايد انتخاب شما براي سيستمهاي مداربسته محله ­تان باشد ، انتخاب برتر و کيفيت تجهيزات ماست. هر محصولي که توسط ما عرضه مي گردد، در محيط داخل و خارج آزمايش مي شود تا از کارکرد دقيق نرم افزار و سخت افزار اطمينان حاصل گردد. محصولاتي که ما ارائه مي­نماييم توسط خود شرکت توليد مي شوند و يا توسط برترين کمپاني­هاي دنيا در اين زمينه توليد شده­ اند، بنابراين داراي تضمين کيفيت و خدمات پس از فروش مي باشند.

نتيجه گيري :

در هر کجا که زندگي و کار مي کنيد ، امنيت هميشه يکي از مسائل اصلي و مهم مي­باشد. اگر به دنبال دوربين هاي مداربسته براي تامين امنيت محله­ي خود هستيد ، جايي بهتر از ايمن تصوير امرتات براي خريد وجود ندارد!

 

کارخانه...
ما را در سایت کارخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar questionn97 بازدید : 134 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:10

بررسي قابليت هاي دوربين مداربسته ديد در شب

ديد در شب براي مصرف کنندگان دوربين مداربسته يک آپشن مهم و کاربردي مي باشد . در حال حاضر اغلب دوربين هاي مداربسته داراي قابليت ديد در شب مي باشند . دوربـين هاي ديد در شـب مي تواند در تاريکي مـطلق نيز تـصاوير واضحي را نمايش دهند ، اما چـگونه ؟
در اين مقاله به نحوه ي عملکرد و انواع دوربـين هاي مـداربسته ديد در شب خواهيم پرداخت .

 

ديد در شب با مادون قرمز نامرئي

اکثر دوربـين هاي مداربسته ي موجود در بازار از اين تکنولوژي استفاده مي کنند . کارکرد اين نوع دوربين هاي مداربسته توسط LED هاي مادون قرمز مي باشد و از طريق تابش نور مادون قرمز به اجسام تصاوير قابل نمايش مي شوند .

بي شک تـصاوير اين دوربين ها را که اغلب به صـورت سياه و سفيد و سبز هستند را در فـيلم ها ديده ايد . دوربين هـاي ديد در شب رنگي نيز اخيـرا روانه ي بازار گرديد که به Starlight
و Super Starlight موسوم هستند و تصويرشان در شب نيز رنگي مي باشد .

نحوه ي کارکرد دوربين هاي ديد در شب

اگر به دوربين هاي مداربسته با دقت نگاه کرده باشيد متوجه تعدادي لامپ LED مادون قرمز در آن دوربين شده ايد . زماني که سنسور ديد در شب موجود بر روي دوربـين ها کمبود نور در محيط را احـساس کند ، دوربين به حالت ديـد در شب تغيير حالت مي دهد و چـراغ هاي
مادون قرمز آن روشن مي شود . اين چراغ ها براي دوربين نور سفيد و براي چشم انسان نور قرمز توليد مي کنند . پس از روشن شدن LED ها تصاوير در شب و تاريکي قابل مشاهده خواهند بود .

ديد در شب رنگي

تکنولوژي ديد در شب رنگي Starlight مي تواند تصاوير رنگي را در نور کم ارائه کند . اين دوربين ها اغلب داراي سنسور هايي با اندازه ي بزرگتر مي باشند تا ديافراگم گسترده تري داشته باشند و همچنين سرعت شاتر را کاهش داده تا فرصت بيشتري براي جمع آوري نور کافي داشته باشد ، اين دوربين ها توانايي فيلمبرداري به صورت رنگي در شب ، حتي زماني که چشم انسان نمي تواند به خوبي ببيند را دارا مي باشند.

انواع لامپ هاي مادون قرمز

لامپ هاي مادون قرمز داراي اندازه هاي متفاوتي مي باشند که با توجه به نوع دوربين در دوربين ها استفاده مي شوند . اندازه و تعداد LED ها در دوربـين هاي مداربسته در ميدان ديد دوربين ها در تاريکي بسيار موثر است . LED هاي کوچک در تعداد و بالاتر و LED هاي بزرگ که به Array LED موسوم هستند با تعداد کم در دوربين ها مرسوم هستند .
دوربين هاي Speed Dome بزرگ با تعداد Array – LED 10 مي تواند ميدان ديد حدود ??? تا ??? متر را در شب بدهد.

ديد در شب هوشمند

يکي از مشکلات و چالش هايي که وقتي شـخصي به دوربـين در حالت ديد در شب نزديک مي شد به علت نور زياد بر روي شخص ، چهره ي شخص غير قابل تشخيص بود . در تکنولوژي ديد در شب هوشمند زماني که شخص يا شيء به دوربين نزديک مي شود به صـورت خودکـار نور LED ها کاهـش پيدا کرده و تـصوير شـخص قـابل تشخيص خواهد بود .

 

نتيجه گيري

براي انتخاب بهترين دوربين مداربسته ديد درشب با توجه به نيازتان از تصوير دريافتي، اقدام کنيد . اگر مي خواهيد ميدان ديد بيشتري داشته باشيد بايد تعداد LED هاي بيشتري در دوربين انتخابيتان وجود داشته باشد . اگر مي خواهيد تصاوير رنگي در شب را تجربه کنيد از دوربين هاي ديد در شب رنگي يا Starlight استفاده کنيد . تعداد و نوع LED در قيمت تاثيرگذارند پس اگر نياز به ديد وسيع در شب نداريد مي توانيد دوربين هايي با LED کمتر استفاده نماييد .

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/306697

https://www.sosyalcoin.net/read-blog/10353

https://u-ssr.com/read-blog/20752

https://www.diigo.com/item/note/6r1c8/1piv?k=6acec3fbd868710196592807085836a7

کارخانه...
ما را در سایت کارخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar questionn97 بازدید : 156 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:15

کوچينگ چيست؟

کوچينگ به روش هاي مختلفي تعريف شده است. ماهيت مربيگري اين است:

 

براي کمک به فرد براي تغيير در راهي که مي خواهد و کمک به او براي رفتن به سمتي که مي خواهد برود.

کوچينگ از يک فرد در هر سطحي حمايت مي کند تا به آن چيزي که مي خواهد تبديل شود.

کوچينگ آگاهي را ايجاد مي کند، انتخاب را توانمند مي کند و منجر به تغيير مي شود.اين پتانسيل فرد را براي به حداکثر رساندن عملکرد خود باز مي کند. کوچينگ به آنها کمک مي کند که ياد بگيرند نه اينکه به آنها آموزش دهند.مربيگري به طور سنتي با ورزش همراه بوده است. هر ورزشکار برتر يک مربي دارد. سئو سايت اصفهان در چند سال اخير، مربيگري در هر زمينه، در تجارت و در هر جنبه اي از زندگي و همچنين ورزش قابل استفاده شده است.در حال حاضر، اين کاملا طبيعي است که کسي يک مربي را ببيند تا به او کمک کند تا به اهداف خود در زندگي و کار خود برسد.

 

کوچينگ يک مشارکت بين کوچ و مشتري است.

 

کوچ به مشتري کمک مي کند تا به بهترين هاي شخصي خود دست يابد و نتايجي را که مي خواهد در زندگي شخصي و حرفه اي خود به دست آورد. کوچينگ تضمين مي کند که مشتري مي تواند بهترين عملکرد خود را ارائه دهد، ياد بگيرد و به روشي که مي خواهد توسعه يابد.مربي نبايد در زمينه کاري مشتريان خود متخصص باشد.تشخيص کوچينگ از فعاليت هاي مشابه مفيد است.

 

 

منتورينگ

 

منتورينگ زماني است که يک همکار ارشد که داناتر و عاقل‌تر به نظر مي‌رسد توصيه مي‌کند و الگويي ارائه مي‌دهد. منتورينگ شامل بحث هاي گسترده اي است که ممکن است محدود به زمينه کاري نباشد. يک مربي يک حامي با تجربه حرفه اي عالي در زمينه کاري مشتري خود است. هم مربيگري و هم کوچينگ عمدتاً به دستاوردهايي در حال و آينده مربوط مي شود.

 

 

مشاوره

 

مشاوره کار با مشتري است که احساس ناراحتي مي کند يا از زندگي خود ناراضي است. آنها به دنبال راهنمايي و مشاوره هستند. يک مشاور براي حل مشکل مشتري کار مي کند.

 

 

درمان

 

درمان، کار با مراجعي است که به دنبال رهايي از علائم رواني يا فيزيکي است. مشتري خواهان شفاي عاطفي و رهايي از دردهاي رواني است. درمان با سلامت روان مراجع سروکار دارد. کوچينگ با رشد ذهني مشتري سروکار دارد. انگيزه مراجع از ورود به درمان يا مشاوره معمولاً دور شدن از درد يا ناراحتي است، نه حرکت به سمت اهداف مورد نظر. کوچينگ اصلاحي نيست، مولد است. هر دو درمان و مشاوره بيشتر مستلزم درک و کار با تجربيات گذشته هستند تا مربيگري.

 

 

آموزش

 

آموزش فرآيند کسب مهارت ها يا توانايي هاي دانش از طريق مطالعه، تجربه يا تدريس است. مربي طبق تعريف، متخصص است و دوره آموزشي احتمالاً بر روي مهارت‌هاي خاصي براي نتايج فوري متمرکز مي‌شود. همچنين احتمالاً آموزش يک به چند است نه يک به يک.

 

 

مشاوره

 

يک مشاور تخصص ارائه مي دهد و مشکلات کسب و کار را حل مي کند يا يک تجارت را به طور کلي توسعه مي دهد. يک مشاور با کل سازمان يا بخش هاي خاص آن سروکار دارد و نه افراد درون آن. مشاوران فقط به طور غير مستقيم بر افراد تأثير مي گذارند.

 

 

درس دادن

 

تدريس دانش را از معلم به دانش آموز منتقل مي کند. معلم چيزي مي داند که دانش آموز نمي داند. در مربيگري برعکس است. مشتري متخصص است و مشتري پاسخ ها را دارد، نه مربي.

مدل چرخه شايستگي يادگيري

يک مدل مفيد براي يادگيري، چرخه شايستگي است، يک مدل چهار مرحله اي که مي تواند به شما در شناسايي شايستگي هاي خود کمک کند:

 

بي کفايتي ناخودآگاه

 

شما نمي دانيد که در مورد چيزي نمي دانيد.

 

يک مثال خوب مي تواند کودکي باشد که هرگز دوچرخه نديده است يا نمي داند که زباني غير از زبان خودش وجود دارد.

 

بي کفايتي آگاهانه

 

متوجه شده ايد که فاقد مهارت خاصي هستيد.

 

يک مثال ممکن است کودکي باشد که کودکان ديگر را در حال دوچرخه سواري ديده است، يا شنيده است که شخصي به زبان ديگري صحبت مي کند و بنابراين مايل به يادگيري است.

 

شايستگي آگاهانه

 

شما ياد گرفته ايد که چگونه کاري را انجام دهيد، اما هنوز براي انجام آن بايد در مورد آن فکر کنيد.

 

يک مثال مي تواند کودکي باشد که مي تواند دوچرخه سواري کند اما اگر تماشاي جايي که مي رود را متوقف کند زمين مي خورد.

 

شايستگي ناخودآگاه

 

شما آنقدر خوب ياد گرفته ايد که چگونه کاري را انجام دهيد که به سختي به مغز شما متصل شده است.

 

ديگر لازم نيست به نحوه انجام آن فکر کنيد، بلکه فقط آن را انجام دهيد. در واقع، اگر خيلي سخت به آن فکر کنيد، ممکن است نتوانيد آن را انجام دهيد.

 

مربيان بايد مرحله اي را که يک فرد در آن قرار دارد شناسايي کنند تا از زبان مناسب براي کمک به او براي رفتن به مرحله بعدي استفاده کند. به هر حال، تلاش براي بهبود مهارت اگر ندانيد که آن مهارت را نداريد، دشوار است.

 

تفاوت بين آموزش، مربيگري، راهنمايي و مشاوره

اگرچه آموزش، مربيگري، راهنمايي و مشاوره همگي داراي ويژگي‌ها و مهارت‌هاي کليدي هستند، اما با اين وجود کاملاً متفاوت هستند و آگاهي از تفاوت‌ها مهم است.

 

تدريس و آموزش

تدريس و آموزش شامل يک معلم متخصص است که دانش را به دانش آموزان خود منتقل مي کند.اگرچه بهترين معلمان از تکنيک‌هاي مشارکتي و تعاملي مانند مربيگري استفاده مي‌کنند، اما قطعاً عدم تعادل دانش وجود دارد و معلم به عنوان متخصص «پاسخ درست» را مي‌داند.

 

 

 

http://edu.fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://fudanedu.uk/user/felixbbin1/

http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:FelixbBin1

http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://parsianandishseo.ir/

https://git.isis.vanderbilt.edu/FelixbBin1

http://onlinemanuals.txdot.gov/help/urlstatusgo.html?url=https://parsianandishseo.ir/

http://jobs.ict-edu.uk/user/felixbbin1/

http://ict-edu.uk/user/felixbbin1/

https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://parsianandishseo.ir/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=5eb76f1f-84c3-4ab4-8d87-5479c470fd92

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=FelixbBin1

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:FelixbBin1

https://www.pubpub.org/user/sky-brady-17

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://parsianandishseo.ir/

https://sarscoviki.app.vanderbilt.edu/wiki/User:FelixbBin1

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://clubs.london.edu/click?r=https://parsianandishseo.ir/

https://lican.as.arizona.edu/~ehtsim/index.php?title=User_talk:FelixbBin1&action=submit

 
 

 

 

 

 

 

 

 

مربيگري

کوچينگ شامل اين باور است که فرد در درون خود پاسخي براي مشکلات خود دارد.

 

مربي يک متخصص موضوع نيست، بلکه بيشتر بر کمک به فرد براي باز کردن پتانسيل خود متمرکز است. تمرکز بسيار بر روي افراد و آنچه در درون سر آنهاست است. يک کوچ لزوماً يک فرد تعيين شده نيست: هر کسي مي تواند رويکرد مربيگري را با ديگران، چه همتايان، چه زيردستان يا مافوق، اتخاذ کند.

 

 

کارخانه...
ما را در سایت کارخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar questionn97 بازدید : 125 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:40

بازاريابي وابسته چيست؟ تعريف و مثال

بازاريابي وابسته يک ترتيب بازاريابي است که در آن خرده فروش آنلاين به وب سايت ديگري کميسيون پرداخت مي کند. وب سايت ديگر براي فروش يا ترافيکي که از ارجاعات خود ايجاد مي کند کميسيون دريافت مي کند.

 

به عبارت ديگر، اين روشي است که وب سايت يا وبلاگ شما براي تبليغ محصولات شخص يا شرکت ديگري کميسيون دريافت مي کند. فروشنده براي محصولاتي که مردم مي خرند يا ارجاع به شما پول مي دهد. ارجاع‌ها بازديدکنندگاني هستند که از وب‌سايت شما بازديد مي‌کنند که به لطف شما به وب‌سايت فروشنده رفته‌اند. آنها با کليک بر روي پيوندي در وب سايت شما به آنجا رسيدند.

 

Spocket که به شما امکان مي دهد بهترين محصولات را براي بازاريابي از بين هزاران تامين کننده دراپ شيپينگ در سراسر جهان انتخاب کنيد و تا 450 دلار پورسانت مکرر دريافت کنيد، تعريف زير را از اين اصطلاح دارد:

 

"بازاريابي وابسته يک مدل کسب و کار است که در آن يک شرکت به وب سايت هاي شخص ثالثي که فروش يا سرنخ ايجاد مي کنند، پول پرداخت مي کند. ما به وب سايت هاي شخص ثالث به عنوان شرکت هاي وابسته اشاره مي کنيم. از زمان ظهور اينترنت، بازاريابي وابسته به طور قابل توجهي رشد کرده است.

در دنياي وب سايت هاي مختلفي مثل در زمينه معرفي بهترين محصولات فعاليت مي کنند مثل :
https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

بازاريابي وابسته - تقسيم درآمد

مروجين بازاريابي وابسته مي گويند که اين سيستم مبتني بر اشتراک درآمد است. اصطلاح «پرداخت به ازاي فروش» به معناي اشتراک درآمد است.

 

اگر فروشنده اي محصولي داشته باشد و بخواهد فروش بيشتري داشته باشد، مي تواند به مروجين انگيزه مالي ارائه دهد. براي مثال، برنامه هاي وابسته انگيزه مالي دارند.

 

 

 

نيل پاتل، يک سرمايه گذار فرشته انگليسي، در مورد بازاريابي وابسته مي گويد:

 

اگر محصولي نداريد و مي‌خواهيد پول دربياوريد، مي‌توانيد محصولي را که احساس مي‌کنيد ارزش دارد تبليغ کنيد و به عنوان يک بازارياب وابسته از آن درآمد کسب کنيد.»

 

سرمايه گذار فرشته کسي است که پول خود را در يک کسب و کار نوپا سرمايه گذاري مي کند. به عبارت ديگر، يک نوع سرمايه گذار خطرپذير، اما در اين مورد، از پول خود استفاده مي کنند.

 

بازاريابي وابسته - اينترنت

به گزارش Fix the Photo، از زمان ظهور اينترنت، بازاريابي وابسته رشد و تغيير چشمگيري داشته است.

 

خرده فروش آنلاين Amazon.com اين عمل را رايج کرد. با آمازون، وبلاگ نويسان و وب سايت ها پيوندهايي را به صفحه آمازون مستقيم مي کنند و اگر ارجاع منجر به فروش شود، هزينه اي دريافت مي کنند.

 

در آمازون و بيشتر موارد ديگر، بازاريابي وابسته يک برنامه بازاريابي عملکردي است که در آن فروش مشتريان براي يک محصول برون سپاري مي شود.

 

بررسي استراتژي‌هاي ساختن يک جامعه و ثروت هميشه در عصر ديجيتال عالي است. بسياري از انگيزه هاي ذهني را مي توان زير نظر آبراهام هيکس در جذب پول يافت. مي توانيد ببينيد که آيا براي شما کار مي کند يا خير.

 

بازاريابي وابسته قبل از اينترنت – مثال

براي مثال، يک فروشنده بيمه خانه به خانه، براي قرار ملاقات به فروشنده خانه به خانه ديگري پول مي دهد. آن فروشنده خانه به خانه مي رفت و براي شخصي که بيمه مي فروخت قرار ملاقات مي گذاشت.

 

شخصي که قرار ملاقات ها را ترتيب داده است يا به ازاي هر قرار ملاقات و يا به ازاي هر فروش پرداخت مي شود.

سه نوع پاداش اصلي

در اينجا سه ??نوع پاداش اصلي که بازاريابان وابسته استفاده مي کنند آورده شده است:

 

پرداخت به ازاي کليک: شرکت وابسته بازديدکننده را به وب سايت فروشنده هدايت مي کند. فروشنده هر بار که اين اتفاق مي‌افتد، صرف نظر از اينکه فروش رخ مي‌دهد، به شرکت وابسته پرداخت مي‌کند.

پرداخت به ازاي سرنخ: شرکت وابسته کسي را به وب سايت فروشنده هدايت مي کند. اين بار، آن شخص فرم تماس را پر مي کند. به عبارت ديگر، فروشنده اکنون اطلاعات شخصي خود را دارد. اين شخص اکنون يک "سرنخ" است. وابستگان براي هر سرنخ که توليد مي کنند پول دريافت مي کنند. همچنين ممکن است که سرنخ فرم را در وب سايت وابسته پر کرده باشد

پرداخت به ازاي فروش: فروشنده درصدي از قيمت فروش را به شرکت وابسته مي پردازد.

بازاريابي وابسته - مزايا و معايب

مانند بسياري از مدل هاي کسب و کار يا رويکردهاي بازاريابي، مزايا و معايبي نيز وجود دارد.

 

طرفداران

سرمايه گذاري لازم نيست شما محصولات پيشنهادي را بدون دخالت در ايجاد آنها "ايجاد" مي کنيد.

تنوع گسترده اي از کالاها براي انتخاب. براي مثال مي توانيد روي محصولاتي تمرکز کنيد که بيشترين پول را به شما مي دهند. از طرف ديگر، مي‌توانيد محصولاتي را انتخاب کنيد که بازديدکنندگان شما احتمالاً آن‌ها را خريداري مي‌کنند.

شما مسئول نيستيد. فروشنده، نه شما، مسئول، به عنوان مثال، خدمات مشتري، بازگشت و غيره است.

درآمد. اگر زياد بفروشيد، مي توانيد درآمد خوبي کسب کنيد.

اين ترتيب مانع از فروش کالاهاي خود نمي شود. اگر محصولات خود را مي فروشيد، همچنان مي توانيد کالاهاي ديگر را به عنوان يک شرکت وابسته بفروشيد.

منفي

شهرت شما تا حدي به عملکرد خوب يا بد يک کسب و کار ديگر بستگي دارد. اگر فروشنده در يک رسوايي درگير شود، کل ماجرا مي تواند تأثير منفي بر شما بگذارد.

مشتري مال شما نيست: هر بازديد کننده از سايت شما که در نهايت از فروشنده خريد مي کند، مشتري فروشنده است. در بسياري از موارد، زماني که آن مشتري دوباره خريد مي کند، از نظر مالي سودي نمي بريد.

دريافت برنامه وابسته مناسب آسان نيست: شانس انتخاب برنامه وابسته اشتباه زياد است. انتخاب محصول مناسب براي موفقيت مالي شما ضروري است. محصولات بسيار زيادي وجود دارد!

رقابت از ديگر شرکت هاي وابسته به ياد داشته باشيد که شما تنها وابسته نيستيد. ممکن است صدها يا حتي هزاران شرکت وابسته رقيب همان محصولاتي که شما هستيد را تبليغ کنند.

بازاريابي وابسته - افشاي رسانه هاي اجتماعي

در ايالات متحده، افراد مشهور رسانه هاي اجتماعي بايد بينندگان يا دنبال کنندگان خود را در مورد بازاريابي وابسته در صفحه خود مطلع کنند. با اين حال، محققان دانشگاه پرينستون دريافتند که چنين افشاگري بسيار نادر است.

 

آنها پيوندهاي بازاريابي وابسته را از 500000 ويديوي YouTube و 2.1 پين Pinterest استخراج کردند. آنها 3572 ويديوي يوتيوب و 18237 پين پينترست را با پيوندهاي وابسته شناسايي کردند.

 

محققان از اينکه متوجه شدند تعداد کمي از شخصيت‌هاي رسانه‌هاي اجتماعي ترتيبات بازاريابي وابسته خود را افشا کرده‌اند شگفت‌زده شدند.

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11138645
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1660553.page
https://independent.academia.edu/RobinGunn54
http://edu.fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://fudanedu.uk/user/keanroberts10/
http://www.geati.ifc-camboriu.edu.br/wiki/index.php/Usu%C3%A1rio:KeanRoberts10
http://www.astro.wisc.edu/?URL=https://behtarinyab.com/
https://git.isis.vanderbilt.edu/KeanRoberts10
http://jobs.ict-edu.uk/user/keanroberts10/
http://ict-edu.uk/user/keanroberts10/
https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=8c0900fb-d291-4da6-9d12-7f941f5bbbe1
https://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://behtarinyab.com/
کارخانه...
ما را در سایت کارخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar questionn97 بازدید : 366 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:24

چگونه ماسک عسل بر روي صورت به پوست شما کمک مي کند؟

 

 

عسل ماده شيرين و چسبنده اي است که زنبورها توليد و در کندو ذخيره مي کنند.عسل در شکل طبيعي خود از طريق فعاليت آنزيم ها، مواد گياهي و باکتري هاي زنده با هم ترکيب مي شود تا يک عنصر قدرتمند با صدها کاربرد عملي ايجاد کند.

 

فرآيند منحصر به‌ فردي که عسل را ايجاد مي‌کند، آن را به ويژه براي مصارف آرايشي، مانند پاک کردن آکنه، التيام زخم‌ها و صاف کردن رنگ پوست، ارزشمند مي‌کند.

 

عسل خام و غير پاستوريزه داراي بيشترين پتانسيل براي کاربرد موضعي روي پوست است. به خواندن ادامه دهيد تا دريابيد که چگونه عسل را مي توان بر روي پوست صورت قرار داد و به پوست شما چه کمک هايي مي کند.

 

فوايد استفاده از عسل براي صورت

 

عسل خام سرشار از اجزاي مفيد براي پوست شما است، به خصوص اگر آکنه يا بيماري هاي پوستي خود ايمني مانند اگزما يا پسوريازيس داريد. حتي رشد بيش از حد کانديدا ممکن است با استفاده از عسل روي پوست شما کنترل شود.

 

عسل خام به تعادل باکتري هاي روي پوست شما کمک مي کند، که آن را به يک محصول عالي براي درمان آکنه تبديل مي کند. عسل گشنيز نهاوند به عنوان يک محصول ضد آکنه مورد مطالعه قرار گرفته است و به طور قابل توجهي موثرتر از ساير محصولات محبوب است.

 

عسل روند بهبود سلول هاي پوست شما را سرعت مي بخشد. اگر لکه‌ها يا شيوع اگزما داريد، عسل غيرپاستوريزه مي‌تواند بهبود را تسريع کرده و التهاب را کاهش دهد. عسل مانوکا در التيام سريع زخم ها آنقدر موثر است که اکنون توسط پزشکان در محيط هاي باليني استفاده مي شود.

 

عسل خام همچنين يک لايه بردار طبيعي است، به اين معني که استفاده از آن روي صورت، پوست هاي خشک و کدر را از بين مي برد و سلول هاي جديد پوست را در زير آن آشکار مي کند.

 

موارد استفاده از عسل براي صورت

 

استفاده از عسل روي صورت نسبتاً ساده است، اگرچه راه هاي مختلفي براي انجام آن وجود دارد.

 

عسل براي آکنه صورت، پسوريازيس و اگزما

 

عسل براي درمان بيماري‌هاي مزمن پوستي را مي‌توان با خمير يا با ماسک صورت که براي چند دقيقه روي پوست نگه مي‌داريد مورد استفاده قرار داد.

 

مهم ترين نکته در مورد استفاده از عسل براي درمان اين بيماري ها استفاده از عسل غير پاستوريزه مانند عسل گشنيز نهاوند است.

 

بسيار مهم است که عسلي که استفاده مي‌کنيد همچنان حاوي باکتري‌هاي سالم باشد تا موثر واقع شود. اين سيستم ايمني بدن شما را فعال مي کند و به بهبود التهاب و قرمزي کمک مي کند و همچنين لک ها را التيام مي بخشد.

 

يکي از راه‌هاي استفاده از عسل براي صورتتان اين است که آن را با مواد ديگر مخلوط کنيد تا يک  ماسک صورت تسکين دهنده ايجاد کنيد. قبل از انجام اين کار،تست عسل و ساير مواد تشکيل دهنده را انجام دهيد تا مطمئن شويد که واکنش آلرژيک نداريد.

 

مخلوطي از عسل خام و دارچين يک ترکيب آنتي اکسيداني و ضد ميکروبي قوي است

 

سه قسمت عسل و يک قسمت دارچين تازه آسياب شده يا خالص (دارچين واقعي) را مخلوط کرده و مخلوط را با استفاده از مايکروويو کمي گرم کنيد. روي پوست خود بماليد و بگذاريد اين ترکيب به مدت 8 تا 10 دقيقه بماند. با آب گرم کاملاً بشوييد و پوست خود را خشک کنيد. اگر به دارچين حساسيت داريد از آن استفاده نکنيد.

 

عسل براي روشن کننده و روشن کننده پوست

 

محققان ارتباط مستقيمي بين استفاده از عسل روي صورت و روشن کردن لکه هاي تيره يافته اند.

 

 از آنجايي که عسل خاصيت لايه برداري دارد، استفاده از آن بر روي صورت مي تواند سلول هاي مرده پوستي را که پوست شما را کدر مي کند، از بين ببرد. اين مي تواند پوست را روشن تر نشان دهد.

 

پس از شستن صورت با آب و صابون، عسل گشنيز يا انواع ديگري از عسل خام غير پاستوريزه را روي صورت خود بماليد. در صورت تمايل، عسل را با آب تصفيه شده رقيق کنيد تا چسبندگي کمتري داشته باشد و راحت‌تر حذف شود. قبل از شستشو، عسل را چند دقيقه روي پوست خود بگذاريد.

 

عسل براي محو شدن جاي زخم

 

عسل به روند بهبودي بدن شما کمک مي کند، که ممکن است به محو شدن جاي آکنه کمک کند. مي توانيد از عسل به عنوان يک درمان لکه بر روي جاي زخم استفاده کنيد، آن را هر روز يا يک روز در ميان به عنوان خمير در محل زخم خود بماليد.

 

همانطور که در بالا توضيح داده شد، اگر از ماسک هاي صورت عسل به عنوان بخشي از روتين زيبايي خود استفاده کنيد، ممکن است نتايج را مشاهده کنيد. به خاطر داشته باشيد که آنچه ما در مورد توانايي هاي شفابخش عسل مي دانيم محدود است و هنوز در حال توسعه است. يک مطالعه نشان داد که عسل ممکن است براي جاي زخم هاي ناشي از سوختگي و بريدگي هاي عميق نيز موثر باشد.

 

عوارض استفاده از عسل روي صورت

بعيد است که عسل در اکثر افراد واکنش آلرژيک ايجاد کند. اگر آلرژي شناخته شده اي به موارد زير داريد، بايد از هر يک از اين راه حل ها با احتياط استفاده کنيد:

 

  • گرده
  • کرفس
  • زهر زنبور عسل

 

هميشه محصولات جديد را روي ناحيه کوچکي از پوست خود که حداقل قابل مشاهده است آزمايش کنيد تا ببينيد آيا آلرژي داريد يا خير.

 

حتما قبل از رفتن به رختخواب عسل را از صورت خود پاک کنيد. عسل باقي مانده روي صورت شما مي تواند گرد و غبار و ساير مواد زائد را جذب کند که مي تواند باعث تشديد جوش هاي فعال شود.

 

غذاي آماده پوست

 

استفاده از عسل خام روي صورت مي تواند به عنوان درماني براي آکنه، جاي زخم و پوست هاي کدر يا خشک به کار گرفته شود.

 

عسل خام گرانتر از ساير انواع عسل است، اما در مقايسه با ساير لوازم آرايشي پوست صورت شما نسبتاً ارزان است.

 

محققان در حال تلاش براي يافتن اطلاعات بيشتر در مورد اينکه چگونه عسل مي‌تواند به روشن‌تر و شفاف‌تر شدن چهره شما کمک کند،هستند. تا زماني که آلرژي نداريد، دليلي وجود ندارد که آن را امتحان نکنيد.

براي اينکه بيشترين ميزان مواد آلي اين ماده ي سحر آميز را دريافت کنيد، خريد عسل طبيعي سوغات نهاوند را حتما در برنامه اين هفته تان قرار دهيد.

 

https://issuu.com/bobbymiller41

https://www.4shared.com/u/Y1vPebb7/BobbyMiller4.html

https://www.designnominees.com/profile/soghatnahavand

https://soghatnahavand.tumblr.com/

https://www.pubpub.org/user/bobby-miller-2

https://www.intensedebate.com/people/BobbyMiller41

https://www.meetup.com/members/356174741/

https://www.atlasobscura.com/users/bobbymiller4

https://edex.adobe.com/community/member/4aaL_VqT5

 

کارخانه...
ما را در سایت کارخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar questionn97 بازدید : 251 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:24

فايروال سوفوس، مجهز به هوش مصنوعي

فايروال سوفوس XG ، ترکيبي قدرتمند و مبتکرانه از هوش مصنوعي و سندباکس است که توسط کارشناسان با تجربه شرکت Sophos طراحي و به مرحله اجرا درآمده و دائما در حال به‌روزرساني و افزايش کيفيت خدمات است تا به عنوان يک محصول بي‌رقيب در سطح اول امنيت دنيا قرار گيرد. اين محصول قادر به شناسايي و متوقف کردن انواع تهديدات و بدافزارهاي ناشناخته و هوشمند است و همچنين مي‌تواند نظارت کاملي را بر روي تمامي ترافيک‌هاي مشکوک ورودي و خروجي داشته باشد.

Sophos فايروالي که همانند شما فکر مي‌کند

شرکت Sophos روش جديدي براي مديريت رول‌هاي فايروال و پاليسي‌هاي امنيتي ارائه مي‌کند. در اين روش جديد و منحصر به فرد شما قادر خواهيد بود تا کاربران، نرم افزارها و پاليسي‌هاي شبکه را به طور کامل در يک رول فايروال منعطف و مرکزي مديريت کنيد.

لايسنس اورجينال سوفوس

مديريت از طريق Cloud

Sophos Central يک پلتفرم کامل مديريت از طريق Cloud که به وسيله آن مي‌توانيد تمامي محصولات Sophos از جمله فايروال XG را مديريت کنيد. به وسيله اين محصول تنظيمات روزانه، مانيتورينگ و مديريت ايمني شبکه بسيار آسان مي‌گردد.

با استفاده از Sophos Central شما مي‌توانيد تمام راهکارهاي امنيتي خريد فايروال سوفوس خود را در قالب يک کنسول مديريت کنيد. Intercept X و مابقي ابزارهاي Sophos Suite به راحتي در دسترس شما هستند.

فايروال XG به صورت يک ماشين مجازي پيکربندي شده در Azure Marketplace موجود است و از قالب‌هاي Azure Resource Manager پشتيباني مي‌کند و باعث ساده‌سازي Custom Deployments مي‌شود.

لايسنس سوفوس

فايروال XG بهترين تکنولوژي‌هاي امنيتي را با يک ديگر ادغام کرده و در قالب يک راهکار ارائه مي‌کند، که اين امر باعث مي‌شود تا شما نيازي به نصب و ادغام اين تکنولوژي‌ها با Azure را نداشته باشيد.

فايروال   سوفوسXGs به طور کامل با Sophos Server Protection ادغام مي‌گردد تا سيستم مانيتورينگ سلامت، شناسايي لحظه‌اي تهديدات و پاسخ خودکار به رويدادها را در قالب يک کنسول ارائه دهد

. سوفوس، امنيت با بيشترين کارايي

محصولات سخت افزاري XG با قيمت‌هايي متفاوت، کارايي در سطح استانداردهاي صنعتي ارائه مي‌دهند.

نمايندگي سوفوس

 

طراحي شده براي بهترين عملکرد

تمام مدل‌ها داراي تکنولوژي multi-core اينتل، ميزان RAM کافي و هارد ديسک‌هاي solid-state هستند.

 

توسعه‌پذير براساس نيازهاي شبکه شما

شرکت Sophos ماژول‌هاي ارتباطي زيادي شامل Wi-Fi، 3G/4G، DSL واتصالات مس يا فيبر را ارائه مي‌دهد.

 

تجارت پايدار

محصولات Sophos باعث مي‌شود که تجارت شما حتي لحظه‌اي از دسترس خارج نشود.

 

کارخانه...
ما را در سایت کارخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar questionn97 بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:49

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت

معراج هم در دسته بهترين شرکت هاي هواپيمايي کشور قرار مي گيرد. اين شرکت هواپيمايي يکي از خوش قول ترين شرکت هاي هواپيمايي کشور است و اين خوش قولي به دليل تاخير بسيار اندک پروازهاي اين ايرلاين است. علاوه بر اين به دليل فعاليت گسترده اين ايرلاين در مقاصد مختلف داخلي و بين المللي و ناوگان نسبتا بزرگ اين ايرلاين مي توان معراج را يکي از بهترين شرکت هاي هواپيمايي کشور دانست.

eee_9ctk.jpg

علاوه بر اين معراج در زمينه تعميرات هواپيماها نيز دست قدرتمندي داشته و موفق به کسب گواهينامه مديريت تداوم صلاحيت پروازي شده است. اين گواهينامه براي اولين بار توسط معراج به دست آمد. خدمات غذايي و کترينگ قابل قبول اين ايرلاين از ديگر مواردي است که باعث رضايت خاطر مسافران پروازهاي اين ايرلاين شده است.

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي کشوري و سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي وگردشگري يکي از شرکت مسافرتي خصوصي در تهران مي باشد که با همکاري بسيار نزديک با شرکت هواپيمايي معراج شروع به فعاليت کرده است .

فعاليت اين شرکت در زمينه تنظيم برنامه هاي سفر ، اخذ ويزا ، فروش پروازهاي داخلي وخارجي ، فعاليت در حوزه گردشگري ، مجري مستيقم تورهاي داخلي و خارجي ، زميني و هوايي و صدور بيمه نامه مسافرتي مي باشد. اين شرکت با داشتن اطلاعاتي کامل در زمينه تورهاي مسافرتي و داشتن کارکناني کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفري لذت بخش را براي مسافرين خود فراهم مي سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع : شهران گشت

کارخانه...
ما را در سایت کارخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar questionn97 بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 4:57

مواقع بسياري پيش مي آيد که تمام زحمات يک باغدار با يک اشتباه يا عدم استفاده اصولي از کود و يا سموم نتايج مطلوبي نخواهد داد. جهت دستيابي به نتايج مطلوب تا انتهاي مطلب همراه ما باشيد.

دلايل خشک شدن نهال گردو

خشک شدن نهال گردو مي‌تواند دلايل متعدد و زيادي داشته باشد. نهال گردو به عنوان يکي از پرسودترين راه‌ هاي درآمد باغ داران شناخته مي شود. اما اين نهال به دليل حساسيت هايي که دارد، براي رسيدن به عملکرد مناسب و صحيح نيازمند رسيدگي مداوم است. رسيدگي هايي که بايد شرايط و ويژگي هاي درستي داشته باشند تا از خشک شدن نهال گردو جلوگيري کنند.

گردو به عنواني يکي از قديمي ترين و مقدس ترين درخت هاي تاريخ بشريت شناخته مي شود. در يونان باستان پس از ازدواج، شاخ و برگ هاي درخت گردو را به زير پاي تازه عروس و داماد مي ريختند تا آن ها را از طلسم و جادو رها سازند و به سوي خوشبختي بروند. بسياري از ديرينه شناسان آسياي غربي و هيماليا را به عنوان منشا درخت گردو مي شناسند.

در کشورمان ايران نيز درخت گردو در بسياري از مناطق کشور حضور دارد و احتمالا کهن ترين نوع آن به شهرکرد برگردد. درختي، در شهر اورگان که بعضي قدمت کاشت آن را به بيش از 1400 سال پيش نسبت مي دهند.

مغر گردو داراي پروتئين، آب، چربي، قند، ويتامين و املاح معدني است. گردو در مقدار فسفر با برنج، ماهي و حتي تخم مرغ برابر است. هم‌ چنين برگ و پوست گردو نيز مقوي اند و براي تصفيه خون مفيد اند. گردو از ديرباز تا کنون پرورش داده مي شده و احتمالا توسط سپاه اسکندر به اروپا برده شده است.

اين درخت داراي دو نوع نر و ماده است که آن را در دسته گياهان دو پايه اي قرار مي دهد. اين درخت پراکندگي گسترده اي در نقاط مختلف آن دارد و از مرکز و شرق اروپا تا قفقاز، شمال و مرکز ايران، دامنه هيماليا، چين، ژاپن را شامل مي‌ شود. هم چنين گونه هايي از درخت گردو در آمريکاي شمالي و جنوبي نيز موجود است. تنها جنگل طبيعي باقي مانده از اين نوع درخت، هم اکنون در کشور قرقيزستان قرار دارد.

در اين مقاله ما سعي داريم تا ده علت خشک شدن نهال گردو را به شما اطلاع بدهيم و کمک کنيم تا با پيش گيري از آن ها نهالي شاداب و مناسب داشته باشيد. با ماه همراه باشيد.

عوامل موثر براي پيشگيري از خشک شدن نهال گردو

  • جا و مکان مناسب حياتي است!

نهال گردوي خود را در خاک حاصل خيز و با زه کشي خوب که سايه کامل از نور آفتاب تا سايه جزئي را شامل مي‌شود، بکاريد. اين درختان ريشه عميقي دارند و براي رشد مناسب ريشه شان به حداقل 1.5 متر خاک نفوذپذير نياز دارند.

  • آب کافي فراموش نشود!

يک تپه خاک به ارتفاع 10 سانتي متر در اطراف محيط بيروني ريشه دفن شده ايجاد کنيد. مخزن به دست آمده را با آب پر کنيد. منتظر بمانيد تا آب از طريق خاک تخليه شود ، سپس هرگونه فرورفتگي حاصل را با خاک اضافي پر کنيد. در حالي که خاک مرطوب است، آن را خم نکنيد. آبياري غلط يکي از مهم ترين علت هاي خشک شدن نهال گردو است. گردوي جوان را يک بار در هفته از بهار تا اواخر تابستان آبياري کنيد. از شلنگ باغ يا شلنگ خيس کننده براي درخت خود استفاده کنيد و در هر جلسه آبياري بين 11 تا 19 ليتر آب در اولين سال رشد به نهالتان بدهيد. گردوهاي تثبيت شده را هر دو تا سه هفته آبياري کنيد. توجه داشته باشيد که روش غرقابي براي نهال شما بسيار ويرانگر است.

  • آيا کود کافي داده ايد؟

در اوايل بهار درختان گردو را کوددهي کنيد. دانشگاه کاليفرنيا پيشنهاد مي کند با استفاده از 3.5 تا 5.5 کيلوگرم کود حاوي سولفات آمونيوم به درخت خود نيتروژن بدهيد. کود را در زير سايبان بپاشيد و مواد را حداقل 30 سانتي متر از تنه درخت دور نگه داريد. بلافاصله به خاک تازه تصفيه شده يک آب درست و حسابي بدهيد تا از خشک شدن نهال گردو جلوگيري کنيد.

  • آفات را فراموش نکنيد!

اطراف پايه درخت خود را از هرگونه علف هرز دور نگه داريد. علف هرز با گردو از نظر رطوبت و مواد مغذي خاک رقابت مي کند و باعث جذب اين مواد مي شود. علف‌ هاي هرز اغلب آفات حشرات مانند شته ها، کرم ها و کنه هاي عنکبوتي را جذب مي کنند که اين آفات مي توانند باعث خشک شدن نهال گردو شوند.

  • نهال استاندارد و سالم تهيه کنيد

يکي از نکات بسيار حياتي براي جلوگيري از خشک شدن نهال گردو انتخاب و استفاده از نهال استاندارد و سالم است. ضعف و مشکلات نهال ها باعث اختلال در رشد و بازدهي آن ها مي شود. خريد نهال از نهالستاني معتبر مثل اکين نهال اين تضمين را به شما ميدهد.

  • آب و هوا را فراموش نکنيد!

شرايط اقليمي بسيار در رشد نهال موثر هستند. نهال گردو به شدت به تغيير آب و هوايي حساس است و اين تغييرات مي‌تواند بر آن موثر باشد. فرضا حضور در آب و هواي بسيار سرد و يا خيلي گرم مي‌تواند باعث خشک شدن نهال گردو بشود. در هنگام سرمازدگي، استفاده از کودهاي فسفر، پتاسه و اسيدآمينه مي تواند موجب کاهش خسارات و آسيب ها شود

  • آفتاب سوختگي، سيل و باد؛ دشمنان نهال

در هنگام بارندگي بايد نهال را از غرقاب شدن نجات بدهيد. براي جلوگيري از آفتاب سوختگي نهال با رنگ سفيد تنه آن رنگ کنيد. هم‌ چنين در هنگام وزش باد از قيم براي نهال خود استفاده کنيد.

  • بهتر است سراغ نهال پيوندي نرويد!

تحقيقات نشان مي دهد که حدود 90 درصد نهال هاي پيوندي پس از گذشت 7 الي 8 سال از زير قسمت پيوندي دچار مشکل مي شوند. اين نهال ها معمولا در سال دهم خشک مي شوند. استفاده از نهال درست احتمال خشک شدن نهال گردو شما را کاهش مي دهد.

حدود 90 درصد نهال هاي پيوندي پس از گذشت 7 الي 8 سال از زير قسمت پيوندي دچار مشکل مي شوند. اگر تصميم به خريد نهال بسيار با کيفيت در کشور هاي همسايه همچون ترکيه داريد ميتوانيد از fidandeposu سايت استفاده کنيد.

  • بيماري بلايت

از اين بيماري خانمان سوز غافل نشويد. بيماري بلايت که بر روي برگ علامت سوختگي ايجاد مي کند و موجب سياه شدن برگ آن مي شود. اين بيماري باکتريايي با آلوده کردن برگ گردو و پوست سبز گردو آن را تحت تاثير قرار مي دهد و مي تواند باعث خشک شدن نهال گردو يا  حداقل باعث خشک شدن برگ آن شود.

  • غلظت عنصر بر

افزايش غلظت عنصر بر در خاک موجب ايجاد حاشيه هاي سياه بر روي برگ يا گاها نقطه هاي قهوه اي بر روي آن مي شود. براي حل اين مشکل مي توان از آبياري نهال با آبي با غلظت بر پايين يا آبياري شيرين استفاده نمود. لازم به توضيح است که در بعضي از مواقع عناصر ديگر مانند فسفر و پتاسيم نيز در خشکي برگ گردو موثر اند.

 

کارخانه...
ما را در سایت کارخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar questionn97 بازدید : 125 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:39

عطر نسائي إيف روشيه إيفيدنس

عطر إيف روشيه إيفيدنس

حسنًا ، حان الوقت لتعريفك بعطر أخف وأكثر هدوءًا ، والذي حظي بردود فعل ناجحة نظرًا لسعره المعقول ، وقد وضع نفسه بين أفضل 15 عطرًا نسائيًا في العالم. Ayurveda Ovidens هو عطر للنساء بمزاج معتدل ورائحة حلوة خفيفة ومجموعة عطرية خشبية من المسك.

 

يتميز Evroshe Ovidens بتصميم كلاسيكي وبسيط والسائل بداخله وردي. تخلق أوراق البنفسج والأشنات والزنابق جوًا لطيفًا وربيعيًا من حولك. تم إنتاج هذا العطر في عام 2003 ليكون من بين الروائح اللطيفة والربيعية وهو موجه للنساء اللواتي يعطرن أنفسهن برائحة لطيفة.

 

مع هذه التفسيرات ، لا ينبغي مقارنة Auroche Ovidens بالكولونيا النسائية الفاخرة لأن سياسة الإنتاج الخاصة بها لم تكن تنافس هذه الأنواع على الإطلاق.

 

إن رائحة ومتانة عطر إيف روشير إيفيدنس النسائي YVES ROCHER EVIDENCE جيدان أيضًا إلى حد ما ، ولكن دعنا نذهب ونفحص المكونات التي يتكون منها هذا العطر:

 

ملاحظة أساسية: بمجرد انتشار الرائحة ، فإن أول رائحة تأتي إليك هي رائحة أوراق البنفسج وأزهار الحرير.

 

الملاحظة الوسطى: هي رائحة الزنبق التي يتم استنشاقها بعد النوتة الأولية.

 

قاعدة العطر: المسك والحجر المكونات الأساسية لهذا العطر لطيفة ، يمكنك الاتصال بدعم الموقع لإعداد النسخة الأصلية من هذا العطر والحصول على مزيد من المعلومات حوله.

 

    لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج ، ارجع إلى صفحة YVES ROCHER EVIDENCE.

 

اشتري عطر إيف روشيه إيفيدنس YVES ROCHER EVIDENCE

12- شانيل كوكو مادموزيل

عطر نسائي CHANEL COCO MADEMOISELLE

Coco Mademoiselle هي أيضًا واحدة من منتجات معرضنا للعطور الـ 15 للسيدات. أطلقت العلامة التجارية المرموقة شانيل (شانيل) عطرًا حلوًا ولأربعة مواسم في عام 2001 ، ونظرًا للأهمية والقوة التي رأيتها في هذا العطر ، فقد حققت الكثير من الدعاية له ، لدرجة أنه تم منحه في عام 2008 باسم أفضل حملة إعلانية فازت بجائزة fifi.

تقديم 15 عطرًا للرجال الأكثر مبيعًا في العالم (الخيار الأفضل للهدايا)

 

Coco Mademoiselle هو عطر أنثوي حلو وخفيف مائة بالمائة يملأ أنفاس الإنسان بالطاقة الإيجابية والهدوء والحيوية ؛ سوف تجد هذا المظهر أيضًا من خلال النظر إلى الزجاجة البسيطة والأنيقة لهذا العطر.

 

تعتبر أزهار البحر الأبيض المتوسط ??والفواكه والحمضيات ، إلى جانب التركيبات الأخرى ، حزمة مثالية للمرأة الجذابة والحيوية. يمكن أيضًا تقديم CHANEL COCO MADEMOISELLE لك كواحد من أكثر العطور النسائية ديمومة ، والتي ، من بين ميزات أخرى ، علامة على نجاح وشعبية هذه الكولونيا في جميع أنحاء العالم.

 

عطر Coco Mademoiselle من شانيل هدية لا تُنسى لمن تحب ؛ وبالطبع ، فإن الهدف من هذا العطر هو الإصدارات المقلدة العديدة التي تم إنشاؤها وتسويقها خلال الإعلانات المكثفة لعلامة شانيل التجارية عن هذه الكولونيا. يضمن متجر إليسا أنه إذا لم يكن هذا العطر أصليًا ، فسيتم إرجاع الرسوم المدفوعة إليك حتى تتمكن من شراء أحد أفضل العطور النسائية في العالم بأمان.

 

قاعدة العطر: الفواكه والحمضيات مثل البرتقال والبرغموت والجريب فروت

 

النوتة الوسطى: الليتشي مع أزهار البحر الأبيض المتوسط ??الشعبية والورد والياسمين

 

ملاحظة القاعدة: نكهة الفانيليا الحلوة مع مسك مصل اللبن والنعناع الهندي

 

    لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج ، راجع صفحة CHANEL COCO MADEMOISELLE.

 

اشترِ عطر شانيل كوكو مادموزيل

11- عطر GUERLAIN MON النسائي

كولونيا نسائية GUERLAIN MON

عطر Guerlain's هو عطر نسائي عصري وأنيق وشعبي مناسب للمرأة الناجحة والفاخرة. في عام 2017 ، أطلقت علامة Guerlain التجارية كولونيا نسائية قوية جدًا وصاخبة في سوق العطور ، ودعت معها أنجلينا جولي لتقديم العطور إلى الناس!

 

لا يمكن إنكار مدى تأثير شخصية وسحر هذه النجمة الشهيرة على مبيعات وشعبية هذا العطر الأنثوي ؛ لكن كلمات المديرين التنفيذيين في شركة Guerlain والجو الذي تم إنشاؤه لهذا العطر ، قدّمته ككولونيا بارزة واحترافية في السوق ، وهي اليوم من بين أكثر 15 عطرًا نسائيًا نجاحًا في العالم.

 

GUERLAIN MON له رائحة حلوة وهو معتدل في الطبيعة نسبيًا ؛ كما أن حلاوته تخلق نكهة الفانيليا اللطيفة ، وإلى جانب مرارة ومرارة خشب الصندل ، فإنها تقدم مجموعة فاخرة لمستمعها.

 

أضف رائحة لطيفة ومتانة جيدة إلى السمات الإيجابية لهذه الكولونيا الخشبية الشرقية لتكون اختيارًا جيدًا لتقديمها كهدية للسيدات المجتهدين.

 

الروائح الأساسية: سكوتش والبرغموت هما الرائحتان الأوليتان لغرين مون.

 

النوتة الوسطى: الطريقة الوسطى سترافقها رائحة الياسمين والزنبق.

 

وفي النهاية ، النوتة النهائية: خشب الصندل والفانيليا والتونكا التي تظهر جدية وقوة هذا العطر.

 

    راجع صفحة GUERLAIN MON للحصول على مزيد من المعلومات ولشراء المنتج.

Lalique L’Amour Women

عطر لاليك لامور

لاليك لامور هي امرأة أخرى حلوة وجميلة في عالم العطور والكولونيا. في عام 2013 ، أطلقت Lalique و Natalie Larsen ، صانع العطور المشهور جدًا ، كولونيا احترافية وجميلة للنساء.

 

لاليك لامور من مجموعة عطرية من خشب المسك ورائحتها طيبة جدا. نظرًا لاعتدالها ، فمن المناسب استخدام هذا العطر الشعبي في 4 مواسم من السنة ، وبالطبع مذاقه الأفضل يكون محسوسًا في الأيام الحارة من العام.

 

تذكر علامة Lalique التجارية الناجحة lalique l'Amour باعتبارها واحدة من الروائع الجيدة وفي تصميمها ، استمدت الأفكار من منتجاتها الناجحة الأخرى مثل Lalique Noir و Lalique Perfume ، وكذلك باستخدام ألوان الطلاء وأجزائه. جو مريح وأنثوي وممتع.

 

ترجمة اسم لامور هي كرامة أبدية ، وخلق جو هذه الكولونيا يخلق إحساسًا بالهدوء والفخر مع الاستقرار والخلود.

 

كانت الكولونيا النسائية الأكثر مبيعًا للفئة العمرية من 30 إلى 40 عامًا ، وبالنظر إلى سعرها ، يمكن اعتبارها واحدة من أكثر الخيارات مثالية لتقديمها كهدية للسيدات اللطيفات.

 

مكونات لاليك لامور:

 

روائح قاعدة العطر: الربيع البرتقالي ، الورد والبرغموت

 

الملاحظة الوسطى: رونازيان ، جول مريم وياسمان

 

الروائح الأساسية: خشب الأرز وخشب الصندل والمسك

 

    راجع صفحة lalique l’Amour لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج.

 

اشترِ كولونيا lalique l’Amour

9- Lancome la vie est belle عطر نسائي ناجح

لانكوم لا في أنثى جميلة

 

عطر لانكوم لافيا هو أحد أكثر العطور النسائية حيوية وسعيدة في العالم وهو عطر مثالي من حيث الجودة الشمية والمتانة والرائحة والمظهر و ...

 

Lancome la vie est belle هي واحدة من أكثر منتجات علامة لانكوم التجارية نجاحًا ، والتي تم إنتاجها وتسويقها في عام 2012 بالتعاون مع أكثر صانعي العطور خبرة وإبداعًا في العالم.

 

المجموعة الشمية هي Lavia ، نعم هي زهرة فاكهة ، وتركيزها ماء عطر ، ورائحتها حلوة وطبيعتها دافئة. هذه العناصر هي حزمة مثالية للنساء اللواتي يبحثن عن عطر فريد وكل شيء.

 

نظرًا لرائحته وطبيعته ، يعتبر Lancome la vie est belle أيضًا عطرًا شتويًا. يحاول هذا العطر عمومًا خلق شعور بالانتعاش والحيوية والدفء ، وتكون المساحة المأخوذة منه وقت رش هذه العناصر. لكن الشيء الرئيسي الذي يقال عن هذه الكولونيا المشهورة في المجلات العالمية هو موضوع متانتها غير العادية ، مما جعلها واحدة من أكثر 15 عطرًا نسائيًا شهرة في العالم.

 

الملاحظات التي تتكون منها Lavia نعم

 

قاعدة العطر: الكمثرى والتوت

 

قلب العطر: السوسن وزهر البرتقال والياسمين

 

قاعدة العطر: النعناع ، فول التونكا ، الفانيليا والبرالين

 

    راجع صفحة Lancome la vie est belle لمزيد من المعلومات ولشراء المنتج.

 

شراء الكولونيا Lancome la vie est belle

8 - عطر Lanvin Eclat D’arpege

عطر لانفين إكلات دربيج

يعتبر منتج Lanvin للعلامة التجارية 2002 المسمى lanvin eclat D’arpege أحد أكثر المنتجات مبيعًا لهذه العلامة التجارية وهو أيضًا من بين أفضل 15 عطرًا نسائيًا في العالم.

 

Lanvin هو عطر يحاول خلق جو خالٍ وآمن ومفروش بالسجاد ومنعش باستخدام روائح أزهار الفاكهة. طعم ورائحة هذه الكولونيا الأنثوية حلوة وطبيعتها باردة ، وتركيز Lanvin Eclat هو أيضًا ماء تواليت.

 

يتميز عطر Lanvin eclat D’arpege بمظهر لطيف وجميل للغاية ، وهو مظهر من مظاهر الاسترخاء وحده ؛ اللون البنفسجي داخل الزجاج ، التصميم البسيط ، علبة العطور (إنه مكعب يُظهر داخل زجاج الكولونيا من الخارج) و ... كلهم ??ساهموا في خلق شعور جيد مأخوذ من هذا و أثارت النتيجة الكثير من المبيعات والاهتمام خاصة لهذا العطر الأنثوي.

 

يُعرف Lanvin Ecklet بأنه عطر موسيقي وهو أيضًا الخيار الأفضل لتقديم الهدايا للفتيات والمراهقات.

 

ملاحظات لانفين اكليت:

 

ملاحظة أساسية: زهرة الليلك

 

قلب العطر: زهرة أسمانثوس ، زهرة الفاوانيا ، زهر الخوخ وزهرة الوستارية

 

روائح قاعدة العطر: المسك والعنبر وخشب الأرز

 

    راجع صفحة lanvin eclat D’arpege للحصول على مزيد من المعلومات ولشراء المنتج.

 

شراء الكولونيا

منبع :

https://anieh.com/category/%d8%b9%d8%b7%d9%88%d8%b1/

 

https://www.intensedebate.com/people/JuanStewart4

https://www.atlasobscura.com/users/juanstewart4

https://edex.adobe.com/community/member/HffKXeR3N

https://www.diigo.com/user/juanstewart4

https://www.mixcloud.com/JuanStewart4/

https://www.tripadvisor.com/Profile/juansN8492SC

https://cycling74.com/author/61e9b96fd540c65659fbfaed

https://www.skillshare.com/profile/Juan-Stewart/105347622

https://visual.ly/users/juanstewart4/portfolio

https://www.viki.com/users/juanstewart4_660/about

 

 

کارخانه...
ما را در سایت کارخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar questionn97 بازدید : 111 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:24

رابط کاربري RS-485 و RS-232 در دوربين مداربسته

رابط کاربري RS-485 و RS-232 در دوربين مداربسته دو استاندارد ارتباطي رايج براي رابط هاي کاربري سريالي است. اين پروتوکل ها جايگزين مناسبي براي انتقال اطلاعات پارالل (موازي) محسوب مي شوند. RS-232 با اتصال به تنها دو دستگاه، مي تواند اطلاعات را بين گيرنده و فرستنده مبادله کند. اين پورت به دليل طول سيم نسبتا کوتاه (20 متر)، سرعت انتقال پايين و نويز بالا کمتر مورد استفاده ي کاربران قرار مي گيرد. پورت RS-485 امکان ارتباط با بيش از دو دستگاه را فراهم مي کند. اين رابط ارتباطي با سرعت 100 کيلو بيت بر ثانيه، داده ها را انتقال مي دهد. همچنين طول کابل اين پورت مي تواند به حدود 1200 متر برسد که البته نويز کمتري نيز ايجاد مي کند.

 

نوع کابل کشي :

 

RS232 : تک کابل

 

RS485 : چندگانه

 

نوع ارتباط :

 

Full Duplex : RS232

 

Full Duplex, Half Duplex : RS485

 

بيشترين فاصله :

 

Fifty feet at 19.2 Kbps : RS232

 

4thousand feet at 100 Kbps : RS485

 

بيشترين نرخ داده :

 

19.2hKbps for 50 feet : RS232

 

10iMBPS for 50 feet : RS485

 

دليل استفاده از اين دو استاندارد ارتباطي براي دوربين هاي مدار بسته چيست؟

با اتصال دوربين هاي گردان هايک ويژن و يا PTZ به پورت هاي RS-232 و RS-485 مي توان دوربين هاي متحرک را کنترل کرد. اين پورت هاي ارتباطي امکان دسترسي به زوم، چرخش و تغيير زاويه ي ديد را به کاربر مي دهد.

 

نکته:

وجود پورت ارتباطي RS-232 و يا RS-485 در دستگاه هاي ضبط کننده DVR، سبب مي شود که علاوه بر دوربين هاي آنالوگ HD هايک ويژن بتوان دو دوربين IP (تحت شبکه) را نيز به آن متصل کرد.

  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-مداربسته-توربو-اچ-دي-دام-تي-وي-ت-3/
  1. https://hiktejarat.com/tvt-2/
  1. https://hiktejarat.com/product/سوئيچ-8-پورت-poe-مدل-tl-sg1008mp/
  1. https://hiktejarat.com/product/dvr-208g-f1/

 

کارخانه...
ما را در سایت کارخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar questionn97 بازدید : 143 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:35

 

 به گزارش بخش خبري Zoomit ، شرکت رسيس با واردات مستقيم برترين و جديدترين محصولات فورتي نت، گامي مؤثر در جهت کاهش هزينه‌ها و ارائه محصول به‌صورت مستقيم و بدون واسطه برداشته است.

 

تيم فني رسيس در زمينه‌هاي مختلفي نظير شبکه، نرم‌افزار، امنيت سيستم‌ها و ساير زمينه‌هاي مرتبط با فناوري اطلاعات و ارتباطات، داراي مدارک معتبر بين‌المللي بوده و با تکيه بر تکنولوژي کشورهاي پيشرفته، همواره اطلاعات خود را به‌روز مي‌کنند.

مشتري‌مداري، پاسخگويي مؤثر به نيازها و به دست آوردن رضايت کاربران از اصول و اهداف فعاليت‌هاي مجموعه رسيس به شمار مي‌رود. از اين رو؛ تمام تلاش خود را جهت حاکم ساختن اين فرهنگ، در کليه لايه‌هاي سازماني به کار گرفته ايم تا با تمام توان بتوانيم پاسخگوي کليه نيازهاي مشتريان در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات باشيم.

يکي از محصولات شرکت رسيس دستگاه‌هاي فورتي نت است ، ديدگاه فورتي نت از ابتدا ارائه امنيت گسترده، يکپارچه و با کارايي بالا در زيرساخت فناوري اطلاعات بوده است و در همين راستا با ارائه محصولات متنوع، امنيت شبکه و محتوا را به بهترين نحو فراهم آورده است. اين کمپاني متناسب با هر نوع نياز در حوزه امنيت شبکه، محصولات اختصاصي مرتبط با همان نياز را ارائه داده است که از جمله معروفترين آن‌ها مي‌توان به فايروالهاي FortiGate که قابليت مديريت ساير محصولات فورتي نت و برند هاي ديگر را دارد، فايروال وب FortiWeb، ابزار تجزيه و تحليل امنيتي FortiAnalyzer، ساير محصولاتي مانند FortiAP ،FortiMail ،FortiADC و... که همه آن‌ها را مي‌توان به‌صورت متمرکز از طريق Fortimanager کنترل و مديريت نمود، اشاره نمود. در گزارشهاي ارائه شده توسط مؤسسه معتبر گارتنر، فورتي نت طي چندين سال گذشته توانسته در حوزه تجهيزات امنيتي، جايگاه خود را در بخش برندهاي Leader حفظ کند.

فورتي نت همواره در حال بهبود دستگاه‌هاي ارائه شده بوده و با معرفي محصولات جديد در هر سري، علاوه بر اضافه کردن قابليت‌هاي بيشتر، قيمت آن را نسبت به دستگاه مشابه در سري قبلي، کاهش داده است. براي مثال FG100F نسل جديدتر مدل FG100E است که توان خروجي آن به اندازه مدل FG200E بوده و علاوه بر ارائه دو پورت  10G و دو منبع تغذيه برق، از قيمت پايين‌تري نسبت به 200E برخوردار است.از جمله جديدترين محصولات فورتي گيت مي‌توان به FG40F ،FG60F FG100F و FG600E اشاره کرده که به ترتيب جايگزين‌هاي مناسبي براي دستگاه‌هاي FG80E ،FG100E ،FG200E و FG1000D هستند. براي مراکز داده مدل‌هاي FG-1100E با قيمت پايين‌تر جاگزين قويتري براي مدل FG-1500D و نيز FG-2200E و FG-3300E هستند که به‌تازگي روانه بازار شده‌اند. شاهکار محصولات جديد فورتي نت به‌طور حتم مدل FG-1800F است. اين مدل که به‌تازگي معرفي شده از پردازنده NP7 بهره برده و با بهره‌گيري از پورت هاي پرظرفيت10G و 40G در حدود ??? گيگ خروجي در اختيار شما قرار دهد. اين به اين معني است که نسبت به مدل مشابه در برند معروف سيسکو در حدود ?? برابر کارايي بيشتري خواهد داشت و براي بانک‌ها، شرکت‌هاي بيمه و ارائه‌دهندگان پهناي باند مناسب است.

لايسنس محصولات فورتي گيت

باتوجه به تحريم‌هاي اعمال شده عليه کشور عزيزمان ايران، برخي از کاربران ترجيح مي‌دهند به‌صورت آفلاين از فايروالهاي خريداري شده استفاده نمايند. اين بدين معني است که دستگاه ديگر در معرض بلاک شدن قرار نداشته و هزينه خريد لايسنس آنلاين ساليانه نيز کاهش مي‌يابد. اما ديگر به‌روزرساني‌هاي امنيتي به‌صورت آنلاين توسط دستگاه دريافت نشده و مدير شبکه بايد پس از توزيع هر به‌روزرساني به‌صورت دستي آن را به آن منتقل کند. باتوجه به اينکه تحت هر شرايطي اين نوع به‌روزرساني با تأخير همراه است و کاربر نمي‌تواند به‌صورت مستقيم از فورتي نت فايل‌ها را دريافت کند، خريداري محصول  و اين به‌روزرساني‌هاي حياتي از شرکت‌ها معتبر که فايل‌هاي صحيح را با بالاترين سرعت ممکن در اختيار شما قرار مي‌دهد بسيار حائز اهميت است. همچنين ارائه پنل FTP براي دريافت پچ‌هاي آپديت، کار را براي شما آسان‌تر خواهد کرد.

اين مسئله در مورد تأمين لايسنس آنلاين محصولات فورتي نت از حساسيت بيشتري برخوردار است.در سال‌هاي اخير به تدريج راهکارهاي گذشته جهت فعالسازي لايسنس ديگر عملي نبود و دستگاه‌هاي متعددي در ليست سياه شرکت فورتي نت قرار گرفته و به اصطلاح بلاک (Block) شده‌اند.قابل توجه آنکه به همين نسبت رفع اين مشکل يعني آنبلاک (Unblock) کردن نيز سخت‌تر و عملا امکان‌ناپذير شده است. لذا در اين خصوص بايد از مشاوره و تخصص شرکت‌هايي بهره جست که تجربه کافي در اين زمينه را داشته و به‌عنوان نمايندگان فروش محصولات فورتي گيت امکان ارائه راهکارهاي عملي براي دور زدن فني تحريم‌ها را داشته باشد. به اين ترتيب قيمت پايين‌تر در اين زمينه نمي‌تواند اولويت اصلي انتخاب تأمين‌کننده باشد. باتوجه به فشارهاي اقتصادي شرکت‌هايي بدون انجام عمليات‌هاي دقيق و هزينه‌بر فني طي سال‌هاي اخير اقدام به فروش اين محصولات امنيتي با قيمت پايين کرده باشند اما عدم تجربه کافي و تمهيدات همه‌جانبه و لازم منجر به غيرفعال شدن دستگاه‌ها (بلاک شدن) گرديده که ضمن از دست رفتن لايسنس و ضرر مالي،  شبکه کاربران را با مخاطره جدي مواجه مي‌سازد. بنابراين بايد از طريق شرکت‌هايي اقدام به خريد و سفارش‌گذاري اين محصولات تخصصي نمود که علاوه بر توانايي سفارش‌گذاري و خريد لايسنس به‌صورت مستقيم، از نيروي فني و دانش تخصصي لازم براي فعال‌سازي اصولي آن نيز برخوردار بوده و احتمال بروز هرگونه مشکل را به حداقل برساند. بديهي است که حفظ کيفيت در ارائه خدمات هزينه بردار بوده و از مولفه‌هاي تأثيرگذار بر قيمت است.

مزاياي محصولات فورتي گيت

مزيت خريداري دستگاه‌هاي فورتي نت بسيار زياد و قابل تامل است. پنل کاربري دستگاه‌هاي اين برند کاربرپسند بوده و به‌راحتي با شرکت در يک دوره آموزش کاربردي چند ساعته، قادر به کار کردن با اين دستگاه‌ها خواهيد بود. ازآنجاکه فورتي نت طيف وسيعي از محصولات را ارئه مي‌کند، براي مجموعه‌هاي بزرگي همچون پتروشيمي‌ها، اين امکان را فراهم مي‌آورد که شبکه‌اي حرفه‌اي از محصولات مختلف با برندي واحد داشته باشند که موجب تسهيل در مديريت دستگاه‌هاي تحت شبکه خواهد شد. قيمت مناسب و اعتبار جهاني محصولات امنيتي فورتي نت، از ديگر مزاياي قابل‌توجه هستند که بي‌درنگ مجموعه‌هاي مختلف با هر اندازه‌اي از شبکه را به سوي خريد دستگاه‌هاي اين برند سوق مي‌دهد.

 

کارخانه...
ما را در سایت کارخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar questionn97 بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 17:06

دوربين مداربسته هايلوک

دوربين هايلوک، شاخه اي از برند معتبر و پيشرو هايک ويژن است. اين دسته از محصولات بسيار براي بازار رقابتي تجهيزات مداربسته در سطح اوليه ايده آل بوده و از لحاظ قيمت و کيفيت براي کاربران بسيار مفيد و مقرون به صرفه هستند. تجهيزات نظارت تصويري هايلوک از دسته محصولات ارزان قيمت شرکت هايک ويژن محسوب مي گردند. همانطور که گفته شد ويژگي بارز محصولات دوربين هايلوک کيفيت بالاي آنها، سهولت در استفاده در کنار داشتن قيمت معقول و مناسب با بودجه مشتريان است.

 

 

 

محصولات تحت شبکه هايلوک

دوربين هاي تحت شبکه هايلوک با قيمتي ارزان مي توانند پيشرفته ترين تکنولوژي را در اختيار کاربران بگذارند. از جمله مي توان به موارد زير اشاره نمود:

  •  فشرده سازي H.265+ هايک ويژن به منظور مصرف بهينه پهناي باند و فضاي ذخيره سازي
  • ارائه تصاويري با کيفيت فوق العاده بالا و رزولوشن تصوير تا 4 مگاپيکسل
  • قابليت اکسير EXIR نسخه 2.0 براي بهره وري بالاتر نور مادون قرمز
  • قابليت WDR براي بالانس روشنايي و رنگ بندي تصوير تحت شرايط نوري نامساعد

 

محصولات آنالوگ دوربين هايلوک

دوربين هاي سري آنالوگ هاي لوک، داراي قابليت فشرده سازي H.264+ هستند و مي توانند تصاويري با کيفيت بسيار بالا و رزولوشن تصوير تا 3 مگاپيکسل ارائه دهند. اين دوربين ها داراي نسخه 2.0 از قابليت اکسير هستند به همين جهت داراي کارايي بالايي در استفاده از نور مادون قرمز در شرايط نوري نامساعد هستند. شما مي توانيد تجهيزات و دستگاه هاي هايلوک، خود را به راحتي با آخرين نسخه از نرم افزار iVMS 4200 هايلوک مديريت کنيد. اين نرم افزار با تمامي محصولات برند HiLook سازگار است. اين نرم افزار مديريت تصويري چند منظوره (VMS) داراي ويژگي هايي از قبيل نمايش زنده، ضبط ويدئو، جستجو و پخش از راه دور، پشتيبان گيري فايل ها، ذخيره سازي برنامه ريزي شده، مديريت زنگ هشدار، و ….مي باشد. نرم افزار iVMS 4200 هايک ويژن انتخابي مناسب براي مديريت پروژه هاي کوچک و متوسط است.

 

ليست قيمت دوربين هايلوک

دوربين هايلوک زير مجموعه اي از برند هايک ويژن است که به تازگي توانسته در بازار محبوبيت زيادي پيدا کند. اين برند داراي طراحي ساده و با کيفيتي بوده و از قيمت بسيار مناسبي نيز برخوردار است. در بازار دوربين مداربسته در ايران مراکز فروش بيشماري وجود دارند که ممکن است محصولات را با قيمت متفاوتي عرضه کنند. اين مسئله کار را براي انتخاب مناسب مشتريان دشوار مي کند. براي برطرف نمودن اين مشکل در اين مطلب قصد داريم تا براي راحتي مشتريان نحوه دريافت ليست قيمت دوربين هايلوک را توضيح دهيم. لازم به ذکر است که در اين وبسايت محصولات با قيمت اصل نمايندگي هايلوک عرضه مي شوند.

دانلود ليست قيمت هايلوک

 

 

دوربين مداربسته هايلوک

 

دوربين هاي آنالوگ هايلوک، راه حلي مناسبي براي ارتقاء سيستم هاي نظارت تصويري منسوخ به سيستم هاي مگاپيکسلي با صرف هزينه اندک هستند. دستگاه هاي ضبط DVR و NVR قابليت پشتيباني از دستگاه هاي HD-TVI، AHD، CVBS و IP را دارند.در برد الکترونيکي اين محصولات قابليت هاي پيشرفته اي وجود دارد:

  • WDR: (از بين بردن اختلاف سطح نور در  نقاط پر نور و کم نور  تصوير)
  • 3D DNR: (کاهش نويز ديجيتالي)
  • چند زبانه بودن نرم افزار: (منوي چند زبانه دستگاه ها براي سهولت بيشتر)
  •  پشتيباني از صداي دو طرفه: (قابليتي که امکان همزمان ضبط صدا و همچنين پخش(صحبت کردن از طريق دوربين) آن را دارد.)
  •  پشتيباني از کارت هاي حافظه: (امکان نصب SD کارت)
  • خروجي و ورودي هاي آلارم: (براي ايجاد هشدارهاي لازم براي امنيت بيشتر)
  • نور مادون قرمز ديد در شب IR: (براي تصويربرداري در شب)
  • تکنولوژي PIR: (سيستمي براي تشخيص ورود افراد)
  • و

 

 

 

ويژگي‌هاي دوربين مداربسته هايلوک

 

  • قيمت مناسب

طيف گسترده اي از محصولات حفاظتي و امنيتي برند هايلوک مانند دوربين هاي مدار بسته، NVR و DVR و … در دسترس مشتريان قرار خواهد گرفت. محصولات برند هايلوک مطابق با بهترين استانداردهاي کيفيت و ايمني طراحي شده اند. با يک نسبت هزينه به عملکرد باور نکردني، سري هايلوک داراي پيشرفته ترين ويژگي ها به نسبت قيمت آن است.  هاي لوک يک رويکرد کاملا جديد براي سيستم نظارت تصويري با کارايي بالا و مقرون به صرفه براي کسب و کارهاي کوچک و متوسط است. قيمت مناسب محصولات HiLook باعث مي شود تا مشتريان خريد آسانتري داشته و به راحتي موارد ارزان تر اما بي کيفيت را از ليست پيشنهادي خود حذف کنند.

 

  • فشرده سازي H.265+

کدک H.265+ نه تنها مصرف پهناي باند را کاهش مي دهد بلکه همچنين نياز به فضاي ذخيره سازي بيشتر را نيز برطرف ساخته و عملکرد کلي سيستم را تا 83? افزايش مي دهد. در مقايسه با  H.265، کدک H.265+ مي تواند زمان ضبط را دو برابر کند و در مقايسه با H.264، مي تواند از چهار برابر تعداد دوربين ها يا بيشتر پشتيباني کند. با هاي لوک در زمان و منابع شما صرفه جويي مي گردد.

 

 

  • تکنولوژي WDR

قابليت WDR هايک ويژن باعث مي گردد تا يکنواختي نور در تصوير به هنگام تابش هاي نوري در سطوح مختلف حفظ گردد. به عنوان مثال، 120 دسي بل WDR، که در دوربين هاي تحت شبکه هايلوک وجود دارد، رنگ هاي دقيق و واقعي را به هنگام تابش نور مستقيم آفتاب به لنز به نمايش مي گذارد. در اين محيط ها، دوربين هاي معمولي تصاويري تار و پرنور را ارائه مي دهند. اما دوربين مداربسته هايلوک تصاويري با رنگ هاي زنده و با جزئيات دقيق را ارئه مي دهند.

 

 

  • تکنولوژي EXIR

قابليت مادون قرمز براي تصويربرداري در شب و محيط تاريک ضروري است. نسخه 2.0 قابليت EXIR هايک ويژن داراي کارايي بالايي براي نظارت در شب است، و کيفيت تصاوير را بهبود مي بخشد و وجود آن براي مواقع کم نور يا تاريکي مطلق ضروري است.

 

 

https://tiamcctv.com/product/td-7423ae2hd-fz-sw-ir3/

https://tiamcctv.com/product-category/network/

https://tiamcctv.com/product/ds-2ce16d0t-wl5/

https://tiamcctv.com/product/ds-2de7420iw-ae/

 

کارخانه...
ما را در سایت کارخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar questionn97 بازدید : 485 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:24

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

یکی از محبوب ترین روش هایی که امروزه توانسته است باعث ایجاد اعتماد به نفس در افراد و زیبایی آن ها شود استفاده از روش ارتودنسی است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ارتودنسی می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

ارتودنسی نی نی سایت

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، یکی از محبوب ترین روش هایی که امروزه توانسته است باعث ایجاد اعتماد به نفس در افراد و زیبایی آن ها شود استفاده از روش ارتودنسی است. با استفاده از درمان ارتودنسی می توانید دندان هایتان را زیباتر کرده و ترتیب و نظم آن ها را برقرار کنید. با استفاده از ارتودنسی می توانید ناهنجاری های دندانی را از بین برده و از بروز مشکلات و آسیب های بسیار جدی جلوگیری کنید. اما یک مسئله ای شاید برای افراد بسیار مهم است این است که ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

ارتودنسی ثابت برای اثر بخشی بهتر نیاز به ۱۸ الی ۲۴ ماه زمان نیاز دارد و گاهی ممکن است بر اساس وضعیت فک بیمار این مدت زمان به ۳ سال به طول انجامد. و ارتودنسی متحرک ممکن است ۶ ماه الی ۱ سال زمان برای پروسه درمان نیاز داشته باشد. در صورتی که بی نظمی و ناهنجاری های دندانی بیمار زیاد باشد طبیعی است که مدت زمان درمان ارتودنسی برای ایجاد نظم و ترتیب دندانی افزایش میابد .

ارتودنسی از ۷ مرحله مجزا تشکیل شده است که که این مراحل با توجه به نوع و روش انجام ارتودنسی می تواند متفاوت باشد. بسیاری از افراد سوال دارند که جلسه اول ارتودنسی چقدر طول میکشد؟ نصب ارتودنسی چقدر طول میکشد؟ و جلسه آخر ارتودنسی چه زمانی است؟ در واقع مرحله اولیه برای ارتودنسی که در آن مشاوره و ارزیابی دندان ها، معاینه و قالب گیری دندانی، تصویر برداری و بررسی وضعیت دهان و دندان تعیین می شود برای روش های مختلف در وضعیت های مختلف یکسان است.

نصب ارتودنسی چه قدر طول می کشد؟

همانطور که بالاتر بیان کردیم نصب ارتودنسی دندان تقریبا ۷ جلسه به طول می انجامد و جلسه آخر ارتودنسی در واقع در پایان این مراحل و مرحله هفتم قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا در این مقاله هفت مرحله نصب ارتودنسی را برایتان شرح دهیم. البته ممکن است با توجه به اینکه انواع ارتودنسی مختلفی وجود دارد ، برخی مراحل متفاوت باشد.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

مرحله اول ارتودنسی معاینه، بررسی و ارزیابی وضعیت دهان و دندان ها

اولین مرحله ای که برای درمان ارتودنسی باید بگذرانید مشاوره، معاینه و بررسی دقیق وضعیت دندان هایتان است. در این جلسه باید بیمار دغدغه و خواسته های خود را کاملا بیان کند و هر گونه سوال و بحثی در رابطه با مزیت و معایب این رو دارد از متخصص ارتودنسی جویا شود. در این مرحله باید ناهنجاری های دندان ها، فک و صورت توسط متخصص ارتودنسی مورد بررسی قرار گرفته شود. منظور از معاینه عکس برداری از دندان ها و وضعیت فک بیمار و ارائه دادن یک طرح اصولی و دقیق برای درمان دقیق ناهنجاری موجود در وضعیت دندان ها وفک بیمار است.

جهت ارائه راه حلی دقیق و ارزیابی صحیح باید از دندان ها و وضعیت فک بیمار یک عکس OPG گرفته شود تا ریشه دندان ها و وضعیت فک به درستی مورد سنجش قرار گیرد. ضمنا در این مرحله تقریبا هزینه های مورد نیاز برای انجام این روش تخمین زده می شود و پزشک می تواند روش مناسب برای اجرا بر روی دندان های فرد را تایید کند و می توانید درباره ارتودنسی اقساطی با پزشک خود صحبت فرمایید .

مرحله دوم تهیه قالب از دندان ها و فک بیمار برای آغاز روند درمان ارتودنسی

در واقع مرحله اول از درمان ارتودنسی مرحله قالب گیری از دندان ها است. در جلسه اول که پزشک معاینات لازم و بررسی های مورد نیاز را انجام داد باید در مرحله بعدی که مرحله اولیه ارتودنسی دندان قرار گرفته است قالب گیری از دندان ها و فک بیمار را انجام دهد و آن را به صورت دقیق در پرونده بیمار ثبت کند تا وضعیت اولیه دندان ها برای ارتودنسی مشخص باشد.

مرحله سوم انجام عکسبرداری از دندان ها و وضعیت فک بیمار

طبق تشخیصی که متخصص ارتودنسی می دهد در این مرحله باید یک عکسبرداری انجام شود. این عکیبرداری و اطلاعات دریافت شده از آن باید درون پرونده فرد به صورت کامل ثبت شود. در این مرحله می توانند از دو نوع عکس برداری استفاده کنند. عکس برداری رادیولوژی و عکس برداری فتوگرافی یا همان عکس رنگی.

عکس برداری رادیولوژی یا OPG یکی از رادیوگرافی هایی است که لازمه انجام ارتودنسی می باشد. برای آغاز روند درمانی باید متخصص ارتودنسی نتیجه عکسبرداری شما را با دقت ملاحظه کند و هر گونه اطلاعات در رابطه با دندان یا ریشه دندان را مشاهده کند. در این نوع عکس میزان سلامت و ساختار دقیق دندان ها و فک مورد بررسی قرار گرفته می شود.

 

عکس فتوگرافی یا همان عکس رنگی زمانی تهیه می شود که نیاز باشد بافت سخت وبافت نرم داخل دهان بررسی شود و شاخص های زیبایی را در درمان ارتودنسی برای شما در نظر بگیرند. در این نوع عکس باید ارزیابی زیبایی صورت انجام شود تا در نهایت بر تصمیم پزشک تاثیر گذار باشد.

مرحله چهارم انجام معاینه بیمار پیش از ارتودنسی

در این مرحله باید فک بیمار برای بار دوم به صورت دقیق تر توسط متخصص ارتودنسی بررسی شود و هزینه ها به صورت تقریبی برای بیمار شفاف سازی می شود. در این مرحله باید زمان بندی احتمالی مورد نیاز برای درمان نیز تعیین شود.

مرحله پنجم جای گذاری بریس یا براکت بر روی دندان های فرد

در صورتی که عکس برداری انجام شود و انتخاب بیمار نیز ارتودنسی نامرئی باشد طبیعی است که علاوه بر هزینه بالاتری که باید پرداخت کند می تواند در کمتر از ۳۰ دقیقه ارتودنسی را انجام داده و پایان پذیرد. در صورتی که ارتودنسی نامرئی نباشد زمانی که نیاز است براکت ها بر روی دندان نصب شود حدود ۲ الی ۳ ساعت به طول می انجامد.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

این مرحله یکی از زمان بر ترین مراحل موجود در این روند درمانی است. زیرا باید براکت به صورت دونه ای بر روی هر واحد دندان قرار داده شود. پس از آن که براکت ها بر ری دندان ها قرار داده شده بود باید با سیم این براکت ها با فشار تعیین شده به یکدیکر اتصال پیدا کنند تا دندان ها بتوانند به میزان لازم حرکت کنند. اگر قصد انجام ایمپلنت و ارتودنسی را دارید مقاله زیر میتواند برای شما مفید باشد.

اول ایمپلنت یا ارتودنسی

مرحله ششم انجام مراحل باقی مانده ارتودنسی دندان

پس از آن که تمامی براکت ها بر روی دندان ها قرار داده می شود باید طبق برنامه ریزی جلساتی تعیین شود که بیمار برای معاینه به پزشک مراجعه کند. این جلسه های از پیش تعیین شده برای بررسی روند پیشرفت و تنظیم حرکت های دندانی است که ممکن است با درد و ناراحتی همراه باشد. در این جلسه ها باید نیروی لازم برای حرکت دندان ها تنظیم شود. در صورتی که در این مرحله کمی درد حس کردید نگران نشوید و فقط در صورت تشدید از مسکن استفاده نمائید.

مرحله هفتم جلسه اخر ارتودنسی و خارج کردن براکت ها از دهان

اگر می خواهید به نتیجه ایده آل برسید و لبخندی زیبا داشته باشید باید همه مراحل ارتودنسی را به دقت و منظم انجام دهید. زمان تعیین شده برای مراجعه جلسات معاینه باید به صورت دقیق رعایت شود و نباید دیر کرد یا زود کردی بین زمان های انجام شده وجود داشته باشد. در جلسه آخر باید براکت ها از دهان خارج شود و از نگهدارنده استفاده شود. از نگهدارنده اغلب برای ثابت نگهداشتن وضعیت دندان ها و فک بیمار استفاده می شود. پس از آن که مرحله اخر ارتودنسی انجام شد می توانید از زیبایی و جذابیت لبخند خود بهره ببرید.

کارخانه...
ما را در سایت کارخانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar questionn97 بازدید : 189 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:23

لینک دوستان

خبرنامه